Unique Branding Oy / shopunique
Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 10.12.2020 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Unique Branding Oy y-tunnus 2417608-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta mailaveikot.shopunique.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Toimittaminen vaatii lisäksi puhelinnumeron.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• viitenumeron
• pankkitilinumeromme
• laskun loppusumman

Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna. Yritysten sisäisten verkkokauppojen maksutapoihin on lisätty lasku.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti viikon kuluessa maksun vastaanottamisesta. Toimitamme tuotteita vain kotimaahan.

Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan "särkyvää" -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassa olevien hintojen mukaan. Lisätietoja pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta info@uniquebranding.fi

Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautus on asiakkaan maksettava omakustanteisesti.


Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi, IBAN -muodossa
• sekä kopio Unique Branding Oy:n tilausvahvistuksesta

Jos haluat vaihtaa tuotteen niin ilmoita uusi koko palautuksen yhteydessä tai ole yhteydessä etukäteen meihin sähköpostilla info@uniquebranding.fi tai puhelimitse 040 848 7777. Jos haluat peruuttaa tilauksen niin ilmoita syy peruutukselle. Vaihtaessasi tuotteita on palautus asiakkaan omakustanteinen.

Palautusosoite:
Unique Branding Oy
Kullervonkatu 2
60120 Seinäjoki
Puh. 040 848 7777

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta ota yhteys osoitteeseen info@uniquebranding.fi

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@uniquebranding.fi tai puhelimitse p. 040 848 7777.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut toimituksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio rahdinkuljettajalle.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Unique Branding Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Rekisteriselosteemme on saatavilla pyynnöstä, osoitteesta info@uniquebranding.fi. Unique Branding Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.